O Mnie
Z wykształcenia jestem Muzykiem Zawodowym, jednak to nie z muzyką związałam swoje życie zawodowe. Posiadam ponad 20-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Przedstawiciela Handlowego. Przez ponad 14 lat byłam również dyrektorem sprzedaży. Od ponad 17 lat szkolę działy sprzedaży, działy obsługi klienta, działy reklamacji a także pomagam osobom, które prowadzą małe lub średnie firmy, czyli najczęściej są właścicielami firm a jednocześnie zajmują się sprzedażą i obsługą klienta.
Prowadzę szkolenia z zakresu sprzedaży i obsługi klienta, które motywują do działania i pomagają osiągać cele zarówno zawodowe jak i osobiste.
moje doświadczenie na 185 stronach
Ideą, która przyświecała autorce podczas pisania tej książki, to Twoja umiejętność przełożenia zdobytej wiedzy na praktykę oraz pewność, że umiesz wykorzystywać wszystkie narzędzia, niezbędne do podnoszenia jakości Twojej komunikacji z klientem.
Od strony praktycznej nauczysz się, w jaki sposób przeprowadzić przygotowanie do badania potrzeb klienta, jak skutecznie je wykonać oraz jak pozyskane tą drogą informacje wykorzystać do sfinalizowania sprzedaży i późniejszej obsługi posprzedażowej.